Първоначално публикувано от Yavor
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Измерване на дебитомера с Фиат екускан
Collapse
X
-
-
А как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри..........................Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеДали някой може да коментира ситуацията при колегата?
Добър волтаж, а стойностите желани спрямо реалните се разминават с много!Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеА как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри..........................
Имах записана грешка ЕГР.
Проверих го - затворен е - надух колкото можех с уста - не пропуща и му откачих кабела.
Сега мисля да взема да го затапя като хората и да си му пусна кабела. Но така или иначе набива грешка. Всъшност не знам какъв му е проблема на него, не ми се е отразило на вървежа и пушенето по никакъв начин.
Стилото няма проблеми с ЕГР доколкото знам.Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеА как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри.........................
Явка, с уста, няма как да го надуеш.Слагай една ламаринка и да ти е мирна главата. Изключването на конектора няма да помогне ако изтърва клапана
4.52в. ми дава МАФ-а, не 5.Last edited by emzo; d.m.y г., 16:58.
Comment
-
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщениеИмах записана грешка ЕГР.
Проверих го - затворен е - надух колкото можех с уста - не пропуща и му откачих кабела.
Сега мисля да взема да го затапя като хората и да си му пусна кабела. Но така или иначе набива грешка. Всъшност не знам какъв му е проблема на него, не ми се е отразило на вървежа и пушенето по никакъв начин.
Стилото няма проблеми с ЕГР доколкото знам.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеЯвка, с уста, няма как да го надуеш.Слагай една ламаринка и да ти е мирна главата. Изключването на конектора няма да помогне ако изтърва клапана
4.52в. ми дава МАФ-а, не 5.
Ламаринката е поръчана вече, чакам я да дойде другата седмица и я слагам. Ама това едва ли ще промени това как ЕКУто ми интерпретира напреженията. Това е което не ми дава мира, Емо. Как може твоята кола при 4,3 волта да го счита за 1050мг/и а моята - за няма 500. Ей на - седя и гледам логовете и е точно така. Не че реално имам проблем, ама докато не си го изясня не мога да мирясам.
Колегата ОЕМ вероятно е прав за ЕГРа, не ми е пречел никога, както не ми пречи и грешката която набива.Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщениеКак може твоята кола при 4,3 волта да го счита за 1050мг/и а моята - за няма 500.
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
Колегата ОЕМ вероятно е прав за ЕГРа, не ми е пречел никога, както не ми пречи и грешката която набива.
Comment
-
Явка, помоли някой колега със същото ЕКУ да направи ЛОГче с обороти и напрежение на 4та от 1500 до 4500рпм и да ти е мирна главата
Comment
-
Първоначално публикувано от janyboy Покажи съобщениеНе ги гледай тези данни в mg/i много много.ЕКУ-то прави няколко обръщания от волтове/миливолтове в други мерни единици.Щом имаш 4.3 волта не се притеснявай.Реално няма как да са 500 mg/i .То на празен ход със затворен ЕГР са толкова.Като отвори и стават на 300 mg/i.
Ми спри го и софтуерно ЕГР-то и няма да ти записва грешка.Разбира се щом не ти пречи карай си така.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДа бе, ма нали се сещаш че ЕКУ-то щом това показва на диагностика това взема предвид като лимитира горивото примерно. Има нещо сбъркано при мапването според мен...Пък и колегата не се оплаква от невървеж.
Колега @Yavor,пусни един лог на 3-та 1500-4500 об. с :
-engine speed,rpm
-total fuel quantity,mm^3/i
-airflow signal,V
-boost pressure,mbar
-intake air quantity,mg/i
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеЗа всичкото време на проби.... да беше върнал за пробата оригиналният софтуер и да беше видял дали отново ще са такива показанията.
Мерцедес е300 - 204 магарета - не му се дадох, а тоя шестак върви, честно, само дето е тежко купето.
Проблема е защо....Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщениенямам оплаквания от колата - върви като бясна, не прекалява с горенето и не пуши.
Ори софт може да се намери,не е проблем.Само си виж номера на ЕКУ-то и версията на софта.
Така на прима виста без да съм видял моднатия ти софт и нужните логове от колата мога да си позволя да кажа че нямаш проблем.Тия дебитомери не един път са вкарвали познати в такива филми че не ми се говори.Ако не ти е в ред дебитомера ще разбереш със сигурност по поведението на колата.Особено ако е модната.Ще ти се стори не сток ами еко тунингована
Comment
Comment